Fuhhh, Berhabukk ~

Hei, 
Sangat dasyat habuk-habuk dalam blog ni.
Lama dah tak mengarang, ayat pun teruk dah berterabur ni.

Okey, lama dah tak menaip, x mengupdate sejak-sejak tamat praktikal Semester 2 kat Johor ari tu.
Ni dah nak pergi praktikal balik Semester 3 baru buat semua tu balik. hehe

Minggu lepas aku dan abang-abang aku dah buat kerja gila kat Putrajaya.
Saja nak menghilangkan bosan yang teramat ni.
Jadi dengan berbekalkan NIKON.
Kami mengila untuk photoshot ler.



#AbangHariz #AbangAnaz #CikLeena #AbangAnas


#CikLeena & #AbangAnas


#AbangAnaz #AbangHariz #AbangAnas #CikLeena


#CikLeena #AbangAnas #AbangAnaz

Sekian saja untuk hari ini, nantilah update lagi ye .

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...