Hargailah Perasaannya.

Kalau sayang, kata sayang
Kalau benci, kata benci
Usah menipu diri kerana egonya diri
Sampai masa menyesal diri

Kita selalu lupa menghargai apa yang ada depan mata
Kita selalu buta dengan apa yang menghargai kita
Bila tiada menyesal tak terkata,
Menangis tak sudah, .
Masa tu nak cakap apa lagi.
Tak cakap apa-apa dahkan.

Aku tak cerita pasal sesiapa, 
cuma meminta kepada mereka yang ada yang sayang
Hargailah, 

[Mereka Yang Tabah : Sentiasa menyembunyikan sedihnya hatinya disebalik senyuman manisnya]


Mungkin dia nampak diam, sebab dia sedang menahan tangisan
Mungkin dia nampak diam, sebab nak jaga hati anda
Mungkin dia nampak diam, sebab dia tak nak anda terus marah dia.

Tapi, 
Apa yang dia dapat?

......................................................
kalau suatu hari nanti dia dah tak ada.
Kita akan rindu semuanya tentang dia.
Percayalah,
Kita akan rindu senyumannya walaupun tak ada gigi
Kita akan rindu suaranya walaupun suaranya macam chipmunk
Kita akan rindu ketawanya walaupun ketawanya kalah pontianak
Kita akan rindu bebelanya walaupun mulutnya tak henti-henti bercakap
Kerana semua itu yang membuat kita lengkap bersamanya.


Fuhhh, Berhabukk ~

Hei, 
Sangat dasyat habuk-habuk dalam blog ni.
Lama dah tak mengarang, ayat pun teruk dah berterabur ni.

Okey, lama dah tak menaip, x mengupdate sejak-sejak tamat praktikal Semester 2 kat Johor ari tu.
Ni dah nak pergi praktikal balik Semester 3 baru buat semua tu balik. hehe

Minggu lepas aku dan abang-abang aku dah buat kerja gila kat Putrajaya.
Saja nak menghilangkan bosan yang teramat ni.
Jadi dengan berbekalkan NIKON.
Kami mengila untuk photoshot ler.



#AbangHariz #AbangAnaz #CikLeena #AbangAnas


#CikLeena & #AbangAnas


#AbangAnaz #AbangHariz #AbangAnas #CikLeena


#CikLeena #AbangAnas #AbangAnaz

Sekian saja untuk hari ini, nantilah update lagi ye .

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...