KesabaranMu Menawanku ~

Selama ini dialah segalanya,
Selama ini dialah penyabar saya
Sampai masa dia sangatlah bersabar apabila ditengking

Dia sentiasa tersenyum, tunjuk gigi pirahna dia tuhh. 
heii, ingat comel ke? (memang comel pun. huhuhu)
Agar aku berhenti marah dengan sendirinya

Bersabarnya kau sayang,
Kenapa???

A: Kau tahu tak, sampai masa kau kena berhenti berkeras dengan dia. Dia dah banyak sangat bersabar dengan kau.

[.Aku amat hargai kau sayang, 
walaupun kadang-kadang aku sangat menyakitkan bagi kau.]

Sekarang aku sedar,
Tak ada lagi lelaki yang aku kenal, seperti dia
Bersabar dengan segala perangai gila ku
Bersabar dengan segala kemarahan ku

Mungkinkah kerna sayang~

Ada gak kadang-kadang aku tengok dia marahkan orang lain

Sampai ketika tu,
Aku terdiam tanpa berkata-kata,
Mungkin kerana jarang melihat dia sebegitu

Why Not,
Dia pun manusia biasakan?
Boleh marah jugak~

post signature

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...