Belajar Segalanya :)

Aku tak minta untuk terus diingati,
Aku juga tak minta untuk segera dilupakan.

Semua orang mempunyai pengalaman dan cerita sendiri
Mungkin dalam kes hidup aku.
Aku sentiasa di datangi cerita menarik dalam hidup aku
Mungkin ketika itu aku sangatlah gembira


Kami melangkah untuk mencipta cerita kami sendiri
Dugaan adalah jambatan kami, kekuatan adalah kenderaan kami


Tetapi,
Tanpa aku sedar
Aku sudah menyakitkan hati orang sekeliling ku
Maaf,
Aku mungkin tidak sengaja
Sedangkan bagi aku, aku hanya ingin mencari pengalaman hidup

Tanpa pengalaman,
Aku tak akan belajar semua ini

Bagaimana untuk mempertahan apa yang aku ada sekarang
Cuba mencari apa yang selama ini aku tak miliki
Cuba untuk tidak menyakiti hati sesiapa
dan
Aku tak akan mengenali apakah itu cinta sejati



post signature

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...