Hikmah Ikatan Persahabatan

1 September 2012
Keajaiban bulan mulia

Jemputan daripada SAHABAT 2 ini buatkan aku terkedu seketika
Semalaman aku fikir nak atau tak pergi
Ternyata nasihat dia menenangkan aku
Untuk membuang sikap degil dan keras hati ini

Jadi aku jauhkan hati yang sakit ini demi persahabatan yang sejati
Kembalikan perasaan ini kepada normal

[Kerana RINDU, ketepikanlah apa yang membuatkan hati ini kecewa demi menarik semula persahabatan yang sememangnya milik kita. tag : L.Z.Z. ]

Lokasi rumahnya tetap dalam ingatan.
Beraya bersama,
Bulan mulia ini membawa sedikit keajaiban untuk aku. Terima Kasih
Settel masalah dengan SAHABAT 2.

Sedang sedap menikmati makanan,
Tersedak aku terlihat satu bayang-bayang yang benar-benar aku kenali betul-betul dihadapanku
Ternyata si kenik SAHABAT 1
Kabut sekejap dibuatnya ,
Huh!

Okey, kami berbaik semula ;)
Aku hargai itu.

post signature

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...