Wanita Berkebolehan

Wanita Berkebolehan , 
LA suka sangat topik macam ni



Kenapa Tidak ,
Wanita juga mampu membuat segala-galanya
Wanita mampu membawa motor berkuasa tinggi
Wanita mampu menjadi 'racing girl'
Wanita mampu melakukan aktiviti atau perkerjaan lelaki.



Disini aku berbangga untuk wanita yang mampu menunggang motorsikal
Mungkin bagi kita biasa ,
Percaya atau tak ,
Masih terdapat wanita yang takut menunggang motorsikal
Bukan mencabar , tetapi ini FAKTA


Dan aku bangga bila ada wanita yang mampu mengendalikan kereta 'manual'
Usah cerita kereta 'auto'
Maaf anda tak cukup cekap untuk membawa kereta.

"Racing Girl" kenapa tidak ?
Aku ada satu impian , suatu hari nanti aku akan laksanakan
Aku ingin belajar driff , heii ,
Aku bersosial secara sihat okey.
Encik Anas akan ajar :)


Wanita jangan lemah kerana anda tak mampu menjadi seperti lelaki ,
Sebab kita mampu melakukan akitivit lasak seperti lelaki walaupun bukan semua kita mampu.
Tetapi apa salah untuk mencubakan 

Jadilah wanita yang berkebolehan , supaya kita tidak bergantung hidup 100% kepada lelaki.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...