Kerana Kisah Silam

Sejarah silam pernah membuatkan kita rasa seolah tak mampu hidup lagi
Sejarah silam pernah membunuh perasaan dan hati kita

Tetapi aku masih berterima kasih kepada sejarah silam 
Kerana memberi peluang kepada manusia seperti aku memiliki hikmah yang jarang manusia lain dapat

Kerana sejarah silam, aku mampu bangkit semula
Kerana sejarah silam, aku mampu membezakan baik dan buruk
Kerana sejarah silam, aku lebih berhati-hati (terutama dalam memilih cinta)



[Takdir adakala menyakitkan , tetapi takdir juga membuatkan kita bahagia. Semuanya kerana takdir yang telah diutuskan buat kita umat manusia]


Aku tak akan pernah sesekali menyalahkan takdir Jika kesakitan yang aku terima suatu ketika dulu
Kesakitan yang aku terima tidak seberat kebahagiaan yang aku terima sekarang
Lafaz kesyukuran itu sentiasa ada dalam setiap doa ku ,

Semoga apa yang pernah diturunkannya sentiasa memiliki hikmah tersendiri :)
Insyaallah.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...