Pemandu ? BERJAYA

Hari Isnin bertarikh 9.4.2012
Memenggang nombor 44
Ujian JPJ bulan 4.
Lokasi Ujian Surfine Sdn.Bhd , Hulu Langat.


Tepat Jam 12 tgh hari 
Aku memulakan langkah ujian yang pertama 
Dengan kereta kancil putih
Cuba untuk menaiki bukit yg menjadi penentu membuat Parking dan 3 Pointer.
Berfikir !

Alhamdulillah , aku lepas.
Dan aku meneruskan langkah ke ujian seterusnya.



[Langkah seseorang yang mahu berjaya , adalah seperti bayi yang baru belajar meniarap dan merangkak]


Habis 3 Pointer ,
Aku kembali ke dewan untuk menunggu Ujian Jalan Raya yang menjadi ketakutan aku.
Tepat Jam 2 ,
Aku dipanggil Pegawai JPJ.
JPJ aku ,
Besar. hehehe.
Aku memandu VIVA. tak pernah bawak.
Bertambah takut. huhhh.

Apa-apa pun dia sangatlah baik.
Dengan bagi aku 18/20
Muuahhh ciket , haha.


Bila dah drive kereta sendiri terasa
Dah besar dah saya :)

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...