Masih Gembira dalam Kepenatan ,

Kepenatan yang melampau , tetapi kegembiraan tidak tergambar
Walaupun baru je habis demam ,
Masih tercapai akal hendak ke Bukit Broga lagi hari ini.
Dan untuk kali ke-5. Masih lagi tersesak nafas dek kepenatan.


Namun ,
Hari sungguh istimewa ,
Terubat sedikit kerinduan kepada seorang kawan yang dah lama tak lepak bersama , sejak hari itu
Terputus segala perhubungan 


Namun ,
Kini sudah bertaut kembali ,
Dia sahabat aku dan sahabat dia.,
Walaupun kena sedikit 'SOUND' oleh kawan ini
"Kau hilang. Hilang macam tu je kan"
Tapi aku masih selesa berkawan dengannya. 
Rindu beb!


Dia masih seperti dulu ,
Makin kurus tau , comellah sikit. hahaha.


Smpi suda kn pncak....broga hill x mncbr fizikal tp mncbr ksabaran...adoiii la mak cik...copek la...hahhahahaha — at Puncak Bukit Broga.


Status Facebooknya yang buat aku bantai tergelak baca.
Mak cik dalam statusnya tu , sayalah. hehehe.
Jangan marahlah kawan , saya tetap kawan awak.






Ia tetap akan menjadi kenangan terindah buat kami.
The Best Memory Today at Bukit Broga, Semenyih with Anas , Anas and Leena.
(Anas ada dua sebab, nama si kawan kami ni pun Anas. huhu)


Sahabat itu indah , sahabat itu segalanya.
Jangan rosakkan kepercayaan seorang rakan walaupun anda tak pernah menganggap dia seorang rakan baik anda.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...