Hati Milik Sendiri

Manusia akan sedar dia sudah kehilangan sesuatu yang berharga saat dia sudah keseorangan 
Dan ketika itu , manusia sudah datang menanggih sesuatu daripada orang yang dia 'sudah mula sayang' itu semula

Ya Tuhan ,
Kuatkan hati mereka yang berkenaan.



Sesungguhnya kehadiran perasaan sayang itu takkan hadir tanpa izin-Mu.
Maka, hanya pada-Mu layak kami memohon dan meminta izin mengawal perasaan yang lemah ini



photo

Sekali hati manusia terluka , bagaikan seribu manusia yang datang melukakan fizikalNya
Dan pastinya mengambil masa yang lama untuk merawatnya

Dear EX-BF ,
Kerana salah langkah menyintaimu,
Aku gagal mengurangkan kasih sayang pada mu
Tapi , tidak semudah dulu aku mengalah
Suatu ketika dulu , hatiku diberikan kepada insan bernama lelaki(Kamu)
Tapi, hanya seketika ia menjadi kenangan dan kelukaan
Kesannya amat berbisa ,
Maaf. 
Jika jodohmu adalah aku.
Maka bersabarlah. 
Jangan merosakkan hidupku kini
[Aku hanya wanita biasa, punyai perasaan yang mendalam dalam menyintai manusia lain.]

Dear LOVE ADDICTS,
Kehidupan ini sementara , terima kasih kerana menyayangiku sehingga kini
Namun aku bukan untuk kamu-kamu
Jika jodoh, aku tak tolak.
Tapi tolong jangan memporak perandakan hubungan manusia lain.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...