Dinner Bersama Mereka

 :kenangan bersama Anz, Zue, Apy & Naim [8 Feb 2012]

Sudah lama dinantikan hari ini
Hari ini kami berkumpul dan makan bersama
Walaupun hanya berlima 
Kami tetap seronok

Keseksaan kami makan daging yang liat membuatkan suasana gamat dengan gelak ketawa si bujang teruna ini
"Orang kampung makan western"
Ayat ni buatkan kami ketawa melihat gelagat kami sendiri bila hanya membekalkan pisau dan garfu je untuk makan steak!
Hehehe, memang kelakar

[Cik ZUE and APY]

"Gunting ada ark?"
APY bersuara, tapi cukuplah sekadar kami je yang dengar.
Nasib baik habis jugak

LEN jadi orang terakhir habiskan makanan sendiri
Payah benar nak gigit , liat.
ANZ , yang tak biasa makan tu pun habis awal
Lapar ye , ikutkan hati nak pergi kedai mamak je.
Tak cukup kenyang. hehe

Anywhere, thanks buat ZUE
Sebab belanja makan ni , thanks to NAIM sebab jadi jurugambar kami.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...