Kesakitan Tak Kelihatan

1 massage (no yang tak dikenali)
"MASSAGE DIRAHSIAKAN"


Malam itu,
Sedang nyenyak LEN nak mulakan mimpi
Tersentak dengan massage tu
Eh, ini dia aku kenal
Tapi belum lagi menatap wajah
Berdasarkan cerita rakan , dia merupakan bekas kekasih salah seorang rakan baik ku.


Menghantar pesanan ringkas dengan nada yang sedih
Dan ini pertama kali dia meluahkan perasaan kepada seorang yang tidak dikenalinya
Dengan harapan aku dapat membantu


Apa lagi yang aku mampu
Hanya memberi nasihat kepadanya


Nilai lelaki begini
Aku amat terharu dengannya
Dia salah seorang lelaki yang mampu menangis kerana seorang wanita
Bukan sekali dah berbanyak kali
Aku cukup simpati kepadanya
Namun aku tetap berbangga dengannya


[Air mata seseorang menandakan dia amat sedih dan kesal dengan apa yang terjadi. Manusia tiada yang sempurna]
Dan sebagai seorang rakan,
Aku akan mendoakan kebahagiaannya.


Pengalaman si kawan,
Menjadikan aku lebih berhati-hati dan mempelajari apa disebalik kesedihannya.


HARGAILAH KEBAHAGIAAN YANG PERNAH KITA KECAPI
AGAR IA TIDAK HILANG DITELAN KESEDIHAN

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...