Hikmah Kesakitan , cukup bahagia

Sejak dua menjak ni
Apa yang di plan semua tergendala
Cuaca tak menentu
ANZ buzy
LEN buzy
Termakan hatilah jugakkan


Tidak semuanya berakhir dengan kesedihan
Adakalanya banyak benda yang kita tak sangka terjadi
Aku tahu kali ini rezekinya


Hikmah motor LEN buat hal ,
Hikmah tayar kereta ma LEN pancit.
Siapa sangka , yang datang tu ANZ
Yang tolong baiki tayar tu ANZ
Yang tolong bawak tayar pergi kedai dalam hujan tu ANZ
Dalam basah dan sejuk
Terharu sangat tengok ANZ macam tu


LEN bersyukur kerana ANZ ada kelebihannya disitu
Hikmah tak jadi jumpa,
Hikmah kenderaan rosak
Rupanya nak tunjuk ini semua pada LEN
Terima Kasih


[Tuhan akan memberi kita jodoh jika CINTA dan HATI kita ikhlas ingin memilikinya dan menjaganya bukan kerana NAFSU]
(Ayat Ma Tersayang)

Tahniah ANZ,
Sebabkan teringin sangat nak meet abah
Dapat dah dia jumpa abah.
Walaupun dengan cara yang agak mengejut
Padan Muka! hehehe.


♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...