Tangisan Berharga

Lama sudah air mata wanita aku tak jatuh , 
Dan akhirnya , masih ada yang ingin mencucikan mata ini
Nak kata terharu, sedih ,
Nak kata sedih, memang sedih [HEHE]

Untuk itu ,
Aku belajar mengenali apa erti kesabaran ,
Aku belajar mengenali ketabahan ,
Aku mula membuka akal dan pemikiran demi masa depan dua pihak 

[.Tangisan sangat berharga , jangan biarkan ia jatuh tanpa ada yang menyambutnya.]

Aku selesa ,
Dan akhirnya aku diam daripada tangisan 
Air mata disapu bersih , walaupun kesan bengkak masih melekat
Dia sudah mahu buatkan aku kembali gembira 
Kata-katanya buatkan aku kembali berfikiran positif
Syukur.

Aku diam daripada kata-kata 
Dia mula bersuara menasihatkan hati yang masih dalam keadaan tidak selesa
Tahniah , kamu lulus sesi pujuk memujuk
Terima Kasih .


[.Mengharapkan tangan terus dipimpin tanpa lepasan.]

"Bersabar ea , nanti mesti gembira jugak"
(Kata-kata ini sentiasa memberi aku motivasi yang kuat)
Walaupun kita sedih , sedih itu tidak selamanyakan.
Kegembiraan itu akan hadir menyinggah juga.
Walaupun sesaat.
Percayalah.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...