Saya Sayang Awak

Kata-kata keramat ini selalu muncul dalam kehidupan kita


Apakah begini cinta katanya
Tapi adakah kata-kata keramat "Saya Sayang Awak" ini akan berkekalan buat kita
Tak semua yang diharapkan akan diterima oleh hamba yang lemah seperti kita ni
Cuma , harapkan semoga yang indah itu bukan sementara (Status Facebook Sunday at 5:35pm )


Satu malam dinding bilik ditatap
Tidur bagaikan tidak lena
Mimpi yang tidak sedap hati terima muncul
Terus sedar dan mula beristifar


[.Kalau jodoh , usah dirisaukan ,Ia bakal disatukan jua.]

Ya Tuhan ,
Kembalikan semula semangat hati ku
Jangan jatuhkan aku kerana ungkapan keramat itu
Kenapa seolah-olah kini aku payah menerima ungkapan keramat ini
Trauma .

[.Kegagalan lalu membuatkan kita lebih berhati-hati.]

Maaf ini terlalu berat ,
Mungkin aku lebih selesa begini 
Seperti kata ku sebelum ini
Jodoh sentiasa ada , 
Yang membezakan adakah kita bakal memiliki jodoh itu bersama
ataupun tidak .

Itu urusan Yang MAHA KUASA ,
Kita tak terdaya memperdebatkannya .
Hanya doa aku iringan menemani kehidupanMu sayang .

. SAYA SAYANG AWAK .
(Hanya dia yang tahu siapa yang dia sayang)


♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...