Kemaafan Tertangguh

Semalaman aku terus disakitkan hati
Makin hari makin teruk
Kini aku telah dipengaruhi terus dengan kekecewaan dan kemarahan


Terlalu kecewa dengan sikap manusia
Sedangkan dulu akulah yang bersamanya
Membantunya , satu pun tak dihargai
Mendapat kawan yang lebih baik , yang dulunya baik makin ligat kau lupakan
Sungguh kecewa



[Dugaan perit : Tuhan sahaja yang tahu apa hendaknya]

Aku bukan terbaik untuk kau
Aku juga tak sempurna , mendiamkan diri lebih baik
Semoga kau berbahagia dengan kawan terbaik itu
Aku mengundurkan diri

[Keinginan semuanya indah , yang diperoleh sebaliknya. Semoga bahagia sayang. Aku undurkan diri demi persahabatan ini]

Ibu perasaan keadaan aku yang banyak mendiamkan diri sejak kes itu
Aku lebih banyak mengurungkan diri
Aku harapkan insan bernama rakan disisi
Tapi , terima kasih kerana kau juga gagal

Sampai masa ,
aku terpengaruh dengan jiwa yang kecewa
aku terpengaruh dengan hati yang marah
aku terpengaruh dengan keadaan yang penuh dugaan

Tuhan ,
Aku terima semua ini.
Terima kasih memilihku sebagai penerima ujianmu.


♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...