Tiada yang mustahil

Ini kisah , Ini pengalaman , Ini nasihat
Bukan bercerita tentang sesiapa
Sekadar berkongsi cerita sendiri , cerita manusia yang sentiasa disekeliling

Seseorang yang mengikutkan perasaan akan terima padahnya sendiri
Apabila bersama kekasih hati ,yang kononya bertahan lama
Tetapi dia sendiri tidak menghargai
Mula meminta tamatkan hubungannya setiap kai berlaku pertengkaran
Tanpa berfikir apa-apa
[Manusia cepat berasa bosan , membuatkan mereka cepat menukar perkara tidak suka kepada suka.Suka menjadi tidak suka. Tiada yang tidak mungkin dalam dunia ini]

Kembali bersama setelah rasa cinta berputik kembali
Tanpa berasa apa-apa
Seolah-olah tiada apa yang terjadi sebelum ini
Namun , pisang sentiasa berbuah dua kali
Bukan sekali malah berkali-kali
Membuatkan pasangan berasa bosan dan fedap
Sehinggakan sampai suatu ketika
Tidak kiralah wanita atau lelaki
Kita tidak sangka akan perkara yang kita lakukan itu membawa padah
Malah membawa bahaya jika mereka hilang kawalan diri

Kerana perkara ini takut lagi untuk menjalinkan suatu hubungan
Kerana terlalu takut perkara yang sama berlaku lagi
Apakah ini 
Fenomena yang perlu dilalui oleh orang yang mengalami masalah seperti ini

Oh ,Tuhan .Aku bersalah ketika itu. Namun,aku bersyukur kerana kau mengurniakan aku permikiran yang matang untuk aku meneruskan hidup dengan pengalaman yang aku ada. Untuk aku berkongsi cerita. Dan sudah pastinya untuk aku jadikan pengajaran dalam hidup sampai hayat aku yang terakhir.

Leena ALyna : Apa yang jadi sebelum ini 
                           Sememangnya mampu untuk tidak diingati
                           Tetapi tidak mampu dilupakan
                           Jangan jadikan kenangan lalu sebab untuk kita jatuh

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...