Telah Terlihat Siapa Sahabat

Bila sahabat tak menghargai persahabatan
Aku mula berang
Kesabaran aku sudah mula tergugat
Namun aku terus mempersabarkan diri
Agar tidak terganggu kawalan diri


[Aku terus melangkah , walaupun ajal aku sudah hampir dihadapan]

Berdiam lebih baik bukan
Kesedihan hati amat terasa bila sahabat sendiri berubah
Tidak tergambar bertapa sakitnya hati ini
Bertapa pedihnya jiwa ini
Terasa bagai tidak dihargai




[Kau bahagia ketiadaan aku hari ini, tapi bahagiakanlah diri kau bila pemergian aku hari esok sahabat]

Terima Kasih sahabat
Baru ku tahu mana batu yang mana permata
Terima Kasih.

Leena ALyna : Hari ini kau lupa orang yang sentiasa bersama kau
                          Suatu hari nanti kau akan cari dimana hilangnya 
                          orang yang benar-benar bersama kau
                          Bila hilangnya mereka , menyesal kau tanpa kata

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...