Cukup Gembira Melihatnya Bahagia

Kalau nak dikirakan sayang memanglah banyak dan tak terkata ceritanya
Tapi adakalanya manusia lain berhak memiliki cinta abadi
Terutama awak
Saya gembira tengok awak happy
Saya bahagia tengok awak dengan pujaan baru


Awak sedih ?
Tidak sama sekali , malah berbangga untuk selamanya
Kerana ini yang saya tunggu dari awak
Tuhan dah bagi saya hikmah bila kita tamat hubungan itu suatu ketika dulu
Alangkah bahagianya saya kini
Sebab Tuhan dah tunjuk siapakah awak yang sebenarnya



[KETAWA: Bila segala baik buruk kau jatuh atas kepala sendiri , semua orang boleh nampak]

Kini saya hanya memegang status awak sebagai kawan saya untuk 2 tahun
Tak lebih dan tak kurang
Kesalahan awak sudah lama saya maafkan
Tiada istilah benci lagi

[Berhenti menanti apa yang bukan pasti dimiliki]

Biar betul tak sedih?
Demi Tuhan tak , malah boleh senyum sinis lagi tengok perkara itu kantoi [KETAWA]
Kemungkinan perasaan sayang tu dah hilang agaknya
Wah ! bahagianya sebab dah tak sakit hati lagi 
Malah dah lupa pun.

Sekarang , Saya Nur ADLEENA akan memulakan hidup yang baru.
Mendekati hati kepada-NYA.
Sendiri Lebih Baik [Senyum]

[Leena] : Usah letakkan cinta itu segalanya
              Sebab cinta bukan segalanya


♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...