♥ Terima , Puas Hati

Pergi sekolah buat pertama kalinya puasa
Opps. Mana ada sebelum ni pun pernah cuma dibulan puasa je belum


Huh. Hari ini kat sekolah , tengok muka itu , tengok muka ini
Mata banyak yang lebam
Mata Bonda 5 Fatonah pun
Mata saya taklah kot


Nak tengok gambar kelas saya tak?
Tahun akhir ni nasib baiklah gambar semua OK bukan KO taw
Sangat puas hati

Masih ada dua lagi. Dalam FB jenguk ok :)
Ini yang menjadi kesukaan TABIK CIP !! 
Bila kelas sporting , ia sangat memuaskan hati.
Terima Kasih Yang Maha Mencipta


Hari ini juga , saya dapat baju kelas
Sangat cantik, sangat menarik
Oleh sebab ramai yang tak dapat lagi
Hanya upload dalam blog je la bila rajin-rajin ni
Takut hilang seri kejutan nanti


Sangat Cantik Menarik Memang De-BOOMM lahh.


Leena Alyna : Sayang memang peting , apa yang penting kini. Tahan diri kita daripada mudah sayang orang. Sebab orang yang kita sayang tu belum tentu akan sayang kita macam mana kita sayang dia. Jadi sakitnya nanti amat perit.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...