Kasih Sahabat , Kasih Teman ♥



[Adakala aku perlukan kaki sendiri untuk belajar sesuatu yang sememangnya aku tak pernah lakukan sendirian]

Tanpa bermotor tetapi menaiki ulat bulu yang bergerak di atas landasannya
Keseorangang meredah jalan-jalan ke Ampang
Rambang habis mata tengok sini , tengok sana
Petang , pulang dalam keadaan basah kuyup bersama abah tersayang
Sedangkan malam ada datting dengan kawan-kawan
Doa selamat sampai je



[Adakala CINTA bukan hanya untuk insan bernama KEKASIH , tetapi juga kepada KAWAN]

Hari ke 12 berpuasa aku diuji ketabahan perasaan dan kesabaran diri
Namun aku tetap gagal mengawalnya
Hanya demi rakan
Aku mengalah , kembali menyatakan kasih sayang aku sebagai seorang sahabat tetap kukuh
Aku memujuk membiarkan dia berfikir
Namun usaha aku tidak sia-sia
Rakan tetap pilihan terpenting buat aku


[Kenangan akan diingati , ketiadaan Atiqah, Afiqah, Dalila, Izzuddin dan Muqri amat dirasai]

Enak berbuka puasa dengan rakan-rakan lama
Walaupun aku adalah orang terakhir yang sampai
Hujan yang sedikit menghalang perancangan kami
Namun diizinkan Tuhan dengan hikmah yang tersirat buat ku
Teruk di marah kawan bila mulut menyatakan tidak akan hadir malam ini
Malah bergurau sahaja
Senyuman terukir diwajah manis kawan ku itu

A : Akhirnya Leena jugak pujuk aku.
B : Tu menunjukkan dia sayang kat kau.
C : Tahu tak pe , sayang tau. Walaupun penat , aku tetap cuba selesaikan masalah. Asalkan kau happy kawan.


Leena ALyna : Apapun yang jadi , saat berkawan di masa remaja adalah yang paling terindah. Biarpun sering bertikam lidah. Hati tetap teguh menyayangi. Terima Kasih Allah. Kurniakan kami teman.


♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...