Erti Sebuah ♥

Seorang GURLS menanyakan soalan kepada BOYSnya

"Awak saya ni baik tak?"

Lalu si BOYSnya menjawab

"Tak"

GURLS tanya lagi

"Awak nak hidup bersama saya tak BOYS"

BOYSnya menjawab

"Tak'

GURLS masih bertanya lagi

"Awak menangis tak kalau saya tinggalkan awak"

BOYS masih kekal dengan jawapannya sebelum ini

"Tidak"

[Tidak tergambarnya perasaan seorang wanita menerima sesuatu yang indah daripada seorang lelaki tanpa si dia meminta. Kiranya memahamilah dia]

GURLS menangis lalu meninggalkan BOYS , tetapi ditahan BOYSnya
Dengan menatap mata GURLSnya , BOYS berkata

"Sayang , awak tahu. Awak bukan baik tapi terbaik untuk saya.
Awak tahu. Saya tak nak hidup dengan awak. Tapi saya nak hidup untuk awak.
Saya juga tidak akan menangis kalau awak tinggalkan saya. Tetapi saya akan mati bila awak tinggalkan saya.

Leena ALyna : Hargailah , apa yang anda ada. Selagi dia mampu mencelik mata kasar dan mata hatinya. Selagi dia mampu tersenyum dan ketawa melihat segala tingkahmu. Selagi dia masih disisimu.


♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...