Dia dan Dia , Oh L

1 Sebab lelaki suka cerita lain kat belakang
2 Sebab lelaki tak pernah nak bagi harapan untuk mempercayainya
3 Sebab lelaki mendatangkan fobia dalam hidup ?
4 Sebab Sebab aku sendiri tak tahu sebabnya ?


Bila kita mencuba kita terasa hati
Bila kita tengok dia mengatal dengan orang lain
Bila kita pandang dia cuba cerita lain dengan kita
Bila kita cakap dia cuba menangkan diri dia
Bila kita diam kata kita tak ambil tahu
Bila kita bersuara dia suruh jangan sibuk
Bila kita tinggalkan tahu nangis-nangis
Bila kita maafkan dia tak reti hargai
Ehhh , tolonglah apa lagilah yang si lelaki-lelaki nak ni

[Yakinkan aku setelus hati kamu]
Kalau dia tanya kenapa kita sakit hati
Cubalah faham sendiri
Kalau dua minta penjelasan kita diam sebab bengang
Tah apalah yang bermain difikiran dia
Kalau dia suruh kita percaya dia
Kau sendiri tak pernah buktikan  mata kau sibuk padang betina lain
Macam tu yang kau nak
Baik diam daripada bersuara

Leena ALyna : Kalau sayangkan hati , jangan bagi pada orang tak reti memahami. Baik simpan sendiri.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...