Terima Kasih Mak ♥

Mak
Seorang MAK yang amat mengasihi aku dari kecil
MAK seorang ibu angkat yang aku anggap seolah ibu sendiri


Perjumpaan aku petang ini bersamanya cukup terasa kehibaanya
Sudah hampir setahun tidak berjumpa semenjak raya tahun lepas
Usah ditanya soal rindu
Tidak tergambarnya kerinduan itu
Topik perbualan aku dengan MAK menjadi rancak dan panas
Setelah MAK menanyakan soalan tentang LELAKI yang beraya dengan aku di rumahnya tahun lepas
Aku tergamam , diam seribu bahasa
Terasa bagai halilintar menyinggah ke hati dan perasaan
Tapi ,demi menjaga hati si MAK
Aku menjawabnya dalam nada kehibaan
Namun bergitu aku masih punyai SENYUMAN yang singgah ke wajah MAK


Terima Kasih mak , 
Sebab memahami


Leena Alyna : Aku rempuh segala dugaan untuk aku kecapi kebahagiaan , walaupun payah sebenarnya.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...