Sungguh Aku Terharu ♥

Hari yang benar-benar aku nantikan
Lupakan sekejap soal apa yang jadi minggu ini
Kepenatan yang teserlah terpancar itu
Ku lenyapkan seketika


Duduk di bilik yang tenang
Melayan Mukabuku kesayangan serta menghadap skype yang disukai


Aku cukup pelik pada hari ini
Ramai yang mencari
Tapi yang mencari itu semua bekas pemilik hati
Namun tidak aku hiraukan
Usah sedihkan hatimu leena
SENYUM menghadap kegembiraanmu sekarang


Hei , aku tdur lambat malam ini
Pukul 3 pagi yoww
Terlalu lama menghadap skype


Mungkin ini kali pertama aku terhutang budi dan kasih kepada insan bernama A.
Cukup terhibur aku malam ini
Belajar tuisyen jarak jauh
Waw! aku sendiri kehairanan
Fisrt time sebegitu rupa
Subjet Math menjadi pilihan
Aku amat happy diajar untuk memahami
Syukur aku dapat memiliki sedikit ilmu dan teknik daripadanya
Walaupun dia yang sering kelihatan bertepuk dahi mengajar aku yang tension bagai
Sungguh Aku Terharu 



Leena Alyna : Hadapi kesakitan hidup adalah nikmat , kita tak merasai apa-apa kenikmatan bila kita tak lalui kesakitan itu sendiri

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...