Sayang Kawan-Kawan Saya ♥

Statement yang betul-betul aku suka

Kawan bagi aku adalah segalanya
Bukan masa aku single atau pun sedang dalam perhubungan sahaja
Tapi merekalah segalanya

Tanpa mereka
Tanpa sokongan mereka
Aku pasti jatuh dihanyut dunia dan perasaan sendiri




Teringat ketika aku teruk dilanda ombak kekecewaan
Hanya mereka yang memahami mampu menyejukkan hati dan perasaan yang gundah gelana itu
Sehingga semuanya berjalan seperti biasa
Sahabat yang menyakitkan aku tolak ke tepi
Maaf
Mereka tidak memahami bukan tak berguna
Aku tak berdendam




Sudah adat kehidupan
Persahabatan adalah segalanya tapi kalau tiada angin masakan pokon bergoyang
Sedangkan lidah lagi tergigit apa pula sahabat handai sendiri
Itulah yang dikatakan adat
Apa jua hubungan yang terbina
Pasti ada ribut yang singgah memberi angin yang dasyat
Yang pastinya bagaimana kita membuat persediaan untuk meredah ribut yang dasyat itu
Pergaduhan tidak membawa apa-apa penyelesaian
Yang kecil mampu di 
Apa-apa pun SENYUM 



[Hulurkan kemaafan walaupun benci selamanya]
Aku tenangkan hati aku dengan menghulurkan kemaafan kepada mereka yang menyakitkan
Aku tahu itu sahaja penawar keresahan

Leena Alyna : Siapa yang saya sayang. Anda tahu diri anda :)

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...