Lari Kasi Sihat

Kepelikkan kawan-kawan aku melampau sudah batasnya
[KETAWA]
Manakan tidaknya,
mereka amat mengenali Leena Alyna ini seorang yang malaz nak hadir bila sekolah buat aktiviti
Amboi-amboi bukan main lagi aku kena perli
[HAHA]
Tahun ini je, tahun depan dah tak ada dah.


Yang penting duit yang saya guna nak bayar tu duit saya,
Bukan duit kamu. [SENYUM]
Satu lagi , saya lari saya sihat taw 



Bercerita tentang lari . 
Seperti biasa , bagaikan lari merentas desa.
Satu Cheras Jaya kami tawaf.
Apa-apa pun aktiviti yang dilakukan kami memang terbaik.
Mengharapkan usaha ini diteruskan lagi
Walaupun next year kami batch 2011 tak dapat lagi join.
[SEDIH]


Bukan tu je , 
Sekolah siap buat 3 pertandingan lain selain daripada cabutan nombor bertuah.
Futsal, Bola Jaring dan Tarik tali.
Tapi yang bestnya kali ini permainan Futsal dan Bola Jaring ditukarkan permainnya,
lelaki main bola jaring,
perempuan main Futsal
Memang perut ni tak tahan senaklah tergelak bagai nak tercabut anak tekak ni.


apa-apa pun seronok dapat sihatkan diri bersama dengan kawan-kawan.


♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...