Bahagia Akan Datang

Teknik menjawab soalan Information Technology and Communication (ICT)
Pagi ini membawa kami pelajar bidang ini tidak melangkah masuk ke Perhimpunan Rasmi.


Lari aku mendapatkan partner ICT aku
Kawan baik dari tadika hingga kini
Syukur

Perbualan dia telah memecahkan kesunyian kami sementara untuk masuk ke dalam Seminar Room.
A : Na, aku terasa sunyilah single ni. Duduk rumah tak massage sesiapa. Cemburu aku tengok adik aku.
B : Eh, kau ingat aku tak sunyi ke? Aku nampak je diam.Tapi Tuhan je tahu.
A : Kau lain , kau ada abang-abang yang boleh back up kau.
B : Copp! abang? tak ada makna semua tu. Dia orang tak akan cari aku kalau dia orang tengah senang.
A : Sunyilah Na.
B : Sabar.Dengar pesan aku dulu. Aku lagi lama dari kau. Kau baru sebulan.Masih awal. :)


Sunyi sememangnya perasaan asing bila kita tiada siapa-siapa disisi.
Telefon tangan yang dulunya sering berdering.
Tetapi senyap semenjak itu
Sedih pastinya terasa
Bohong jika aku tidak mempunyai perasaan sebegitu
Namun aku harus sabar menunggunya bahagia kembali ke pangkuan

Leena Alyna : Tiada manusia yang pernah lepas daripada dugaan dunia , tetapi tak bermakna kita harus jatuh kerana beratnya dugaan itu tapi bangkitlah.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...