Aku Terkilan , Sungguh Aku Serba Salah

Pagi aku dikejutkan berita kesedihan
Malangnya duit dalam sim card aku tiada
Aku duduk menghadap tingkap kamar yang sedang kepala dipenuhi tanda tanya

Cuaca tidak mengizinkan aku untuk keluar
Sedang tenang aku berbaring
Muzik telefon tangan aku berdering minta untuk diangkat
Terpampar suatu nama yang sememangnya aku nantikan




Setelah tamat perbualan , talian dimatikan
Sememangnya berita yang kuterima benar
Sudah 3 hari dia koma
Aku sudah hampir serba salah
Sebab kesibukkan aku
Aku terima berita menyedihkan


Walaupun aku tahu dia selamat
Tapi, wajarkah aku tidak ambil peduli lagi tentangnya
Aku memohon kepada tuhan agar aku bertemunya sekali lagi
Amat merindunya 
Aku Terkilan , Sungguh Aku Serba Salah.

Ya Allah, dugaan ini berat sungguh aku terima.Kau selamatkanlah dia. Permudahkanlah segala urusannya.

Leena Alyna : Adakalanya , kita akan hilang peluang kedua yang Tuhan berikan tanpa disedari. Jika diberi peluang , hargailah.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...