Upppss! Biar Betul

Kegemukan sudah terselah.
Aku diam bila ada yang menegur sebab aku sedang gelabah.
Tetapi ini bukan kali pertama,
dah ada dua tiga mata-mata yang memerhati dan mulut-mulut bersuara.


Saya mula kuat makan sejak-sejak.............. faham-fahamlah,
Bila saya stress saya makan, Bila saya tertekan saya makan,
Bila saya lapar saya makan. Bila saya kenyang pun saya makan.
Macam mana tak gemukkan?


Adakala, aku rasa misi dah berjaya
tapi, aku still takut untuk mengemukkan badan.
Ma pernah cakap, aku mempunyai rangka tulang yang besar jadi aku mudah nak gemuk.
OHHHH! TIDAK.
risau pun ada, apa-apa pun aku still maintainkan keseimbangan aku.
NORMAL :)





[Aku hanya nikmati kehidupan selagi mata ini tidak terlelap selamanya]


♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...