♥ Kuala Lumpur panggil BALIK.

assalamualaikum kesayangan saya semua,
Hari ni aku kembali mengarang semula setelah seminggu dikampung Cik Siti Wan Kembang tu.
Akhirnya tapak kelahiran aku dah mengajak pulang ke kampung halaman. 
Hehehe, kampung ke Kuala Lumpur tu? hihi
Bolehlahkan, [senyum.senyum]


Okey, sekarang aku nak cerita pengalaman 1st time balik kampung tanpa ayahanda kesayangan,
dia tak dapat cuti untuk join sekaki dengan kami balik kampung. 
Malah, abah buzy dengan masyuk bola sepak lagi. It's ok, kami faham.
Dan tidak semena-mena aku dan keluarga terpaksa menaiki bas pulang ke kampung.


Berikut cerita sewaktu ingin pulang ke kampung,
Tempat naik bas : Stesen Putra
Jenis Bas : Mutiara Euro
(aku naik blur pkir euro tu apa? Rupa-rupanya bas dua tingkatlah)
Masa : 9.30 malam
: ini yang best nak cerita, bas yang kononnya pukol 9.30 malam tu delay macam naik flight pulakkan, mula-mula aku target dalam pukol 12.00 tgh mlm la sampai. last-last dekat pukol 3 pagi baru bas tu sampai oleh sebab ada excident dekat Bukit Tujuh. Semua jadual bas jadi terganggu. Apa-apa pun, bas aku yang terakhir datang. HAHAHA, kelakar sangat. Tapi serius penat. Aku tak tidur pun masa tengah tunggu bas tu takut-takut kalau aku tido, bangun-bangun mata dah macam kunfu PANDA tuh pulak. Aku tengok adik-adik n mak aku je tidur. Tapi abah still ada teman kiteorang semua sampai kiteorang naik bas. Tu sebab aku cakap abah aku tulah BOYFRIEND aku sekarang! hehehe. Sayang Abah saya :)


Alhamdulillah , sampai jugak kat kampung tuhh.
kalau nak cerita apa aku buat kat sana memang panjang berjele lakan.
Apa-apa pun, cukuplah sampai sini ok ? :)
Aku lampirkan gambar bersama sepupu TERBOEK aku :D




♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...