♥ Kini Kegilaan Saya

Assalamualaikum, [KENYIT MATA] ;)

okey, apa-apa pun thank sebab baca.
Now aku nak berkongsi cerita.
Orang mengenali aku dari dulu daripada perwatakkan yang ber-Tshirt, ber-Jeans dan ber-Kasut tali.(Ala-ala budak lelaki punya gaya)
Tapi harus diingatkan aku bukan seperti yang korang fikir tuu, 
(kalau fikir benda baik tak apalah)
[SENYUM]



Ala-ala beginilah.

Now, semenjak 2 3 bulan lepas.
Penampilan aku sudah sedikit berubah.
Namun aku masih mengekalkan ber-Tshirt tu lagi tetapi tidak lagi ber-Kasut tali.
Tetapi kini sudah ke arah ladies siket kot. (itu yang kenalan aku cakap)
"Eh, kak long! kasut kau mana? Hei, dah ladies sekarang. hahaha"
"Wow! tinggi benor kasut tu. Boleh ke jalan tuh? hehehe"
(Berikut sedikit keperlian aku dapat masa mula-mula berjinak dengan WEDGES ni semenjak 2 3 bulan lalu)
Tapi apa aku kesah. Aku beli pasut tu pakai duit aku jugak. :)


Aku kini sudah menjadi gila dengan WEDGES SHOES
Tak sangka akhirnya terbukak hati juga aku untuk menerima gaya agak ladies ni. [HIHIHI]
Aku bukan apa, dengan aktiviti pemotoran aku susah siket nak bergaya ladies ni. 
Tetapi WEDGES sudah membuktikan pada aku bahawa orang yang naik motor pun boleh pakai wedges taw, huhu 
Tinggi mana pun aku tak kisah. Asal ada kasut WEDGES. [SENYUM]

Hay, nampaknya kenalah cari pakwe lebih tinggi daripada aku lepas ni. Sebab kasut dah makin tinggi pulak aku pakai yew. Ceh! gurau jelah. Single is First :)
[SENYUM NAMPAK GIGI]

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...