Kesabaran 'end' . Kebencian 'start'

Assalamualaikum ,

Lama juga tak update blog ni, agak buzy dikampung.
Hari ini baru berkesempatan menatap blog terbaru ni walaupun dah lama dah berjinak dengannya.


Okey, berbalik kepada tajuk aku hari ini.
Maaf ye jika bahasa aku lepas ni agak kasar atau tak terkawal sikit.
Aku dah banyak bersabar dengan hari-hari aku sebelum ni.
Bila orang yang aku percaya dah mula buat TAIK dengan aku.
Kawan-kawan yang dah tak kenal diuntung (lupa kawan).


Kesabaran aku sebelum ini dah teruji dan sudah sampai ke penamatny
Cerita aku kali ini berkenaan dengan lelaki. 
Hati aku dah hampir hancur sebab dah terlalu sabar dengan perangai-perangai dia orang ni.
Bukan dikatakan semua lelaki tidak bagus , tetapi sebahagiannya sahaja.


Apa-apa  pun si budak ni dah menerima habuannya.
Pantang hidup aku orang tipu aku hidup-hidup.
Maaf sebab kau sendiri belum kenal aku.


Cukuplah aku kejam di hari lahir ibuku hari ini.
Aku akan pastikan benda ni tak akan berulang lagi.
Dan tak ada lagi masa untuk kamu berSLOW TALK dengan ku,
sebab aku dah muar hati dengan permainan manusia durjana ini.
sekian.


Adakalanya, kita tak perlu percayakan orang yang belum benar-benar kita kenal agar hati ini tidak akan dirobek atau dilukai oleh mereka-mereka yang tidak mengerti apa itu 'menghargai'.


: Selamat Hari Lahir kepada ibunda tersayang PN.Azira Awang dan adik Alyaa.
Semoga dipanjangkan umor dan dimurahkan rezeki selalu.

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...