Keletihan Diri.

Hey. Hari ini agak keletihan badan-badan.
So tired.HUH!

Cerita disekolah, hari ini tiada lagi peperiksaan SPM ulangan bagi batch 2010.
Jadi tiadalah masa relief hari ini.
Namun begitu , kelas aku hari ini agak kesunyian oleh kerana tiada wajah-wajah penyeri kelas,
Mereka mengikut aktiviti lawatan sekolah.

Tentang keputusan exam, ada yang dah mengecewakan aku.
Namun begitu, tiada perkara yang boleh mematahkan semangat aku.

Menghabiskan masa bersama 4 orang classmate aku amat menyenangkan hati aku.
Biar pun masa tidur petang kami terganggu dengan aktiviti memasak yang di lakukan oleh cik edah kita.
Di join oleh cik zura ,encik zariq dan encik izhar.
Thanks coz menghabiskan masa kita hari ini.

Keletihan yang teramat memohon aku untuk berehat seketika. [SENYUM]

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...