Jiwa Kacau Seketika

Assalamualaikum ,
just nak meluah perasaan hari ni.

Apa pulak kali ni , tah apa yang dia hantar dekat aku tu semua perbualan aku masa aku masih gan dia.
Time tu kenangan di skype.
Bacalah kalau orang dah hantarkan?
Sedih sangat teringat ! huh!
Walaupun 5 bulan berlalu, kesan masih berparut di hati.
Pliz leena tabahkan diri anda sayang.

Sedang elok aku melayan perasaan , ada pulak ayat ni keluar daripada status seorang rakan FB aku

hanya 1 saat kita TERPIKAT pada seseorang
1 minit utk jatuh HATI
1 jam utk MENYUKAINYA
1 ary utk MENCINTAINYA
tapi ia mengambil masa seumur hidup utk melupakan nye..



Jadi ? aku masih tergolong dalam kategori yang terakhirlahkan?
Tapi aku tahu Tuhan Maha Adil.
Semua ni dugaan dalam hidup aku.
Aku nak menangis air mata dah kering dengan tangisan-tangisan lepas,
apa lagi yang aku ada?
Hanya kenangan yang akan aku simpan dalam ingatan aku sampai mati.




Maaf sebab aku tipu diri aku sendiri bahawa aku dah lupakan kau, tapi kenyataannya masih tidak.



♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...