♥ I-City with Family

"Tidur okeyh, malam ni abah bawak pergi I-City, PILOT DRIVER(aku) ada boleh tunjuk jalan. hehe"

Kalau dulu, janji abah susah kami nak percaya.
Sebab buzy dengan Bola Sepaknya punn.
Tetapi hari ini abah tak mungkir janji dah okey.
Semperna Hari Bapa. Azam baru dah ada ye.


Malam ni, abah bawa kami 1 family ke Shah Alam bersama dengan family mak cik aku sekali.
Jangkaan aku tak salah, malam ni memang ramai oranglah. 
Parking full tak macam masa aku pergi dengan geng-geng gemuk aku.
Masa aku pergi kurang jugak manusia kat situ. huhu.

[Passangers isi minyak dulu]

Apa-apa pun best keluar dengan sepupu-sepupu aku.
Dapat tenangkan fikiran sikit walaupun sepupu-sepupu aku tu semua kecik-kecik lagi.
Aku terselamat daripada menjadi baby sister malam tu.
Sebab kasut tinggi sangat kot, bak kata my Acu tuhh. huhu.


[Family ACU tumpang glamor siket]

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...