♥ First Day in the School after HOLIDAY

Assalamualaikum,

Upsss ! sorry title tu terspeaking siket [SENYUM]
Hari ini aku nak bercerita apa yang dibuat , dilihat di sekolah untuk hari pertama selepas cuti 2 minggu yang berakhir semalam tu.
Aku sekadar berkongsi.


Tengok gelagat kawan-kawan yang ada yang berwajah gembira dan ada juga yang hadir dalam keadaan tak terurus gayanya sebaik tiba disekolah jam 7.15 a.m.
Agaknya mungkin mereka yang berkenaan ini belum puas menikmati cuti.
Seperti aku dan rakan-rakan yang agak kemalasan bangun pagi dan mandi.
Namun harus juga kami teruskan, walaupun penat juga mata yg membengkak dan mulut yang tak berhenti terbuka.(menguap)


Tapi lain pula cerita bila tiba di sekolah CHERAS JAYA tuuu.
Dengan keadaan yang merindui sekolah dan rakan taulan.
Mulut mereka tidak berhenti bercerita setelah 2 minggu tidak bersua malah menyimpan pelbagai cerita pahit dan manis!
Wahhhh! macam-macam cerita aku dengar hari ini, ada juga yang tak berkesempatan untuk bercerita. Tak apa, esok masih ada. [SENYUM SEMANIS MANIS]
agak gembira melihat mereka bahagia [SENYUM]


Cerita tentang keputusan exam petengahan lepas, nanti aku akan kongsikan. 
Oleh sebab banyak lagi paper yang belum dapat.
Wait and See. 
Aku tidak bijak seperti anda, aku hanya mampu melakukan apa yang mampu.


:Happy Birthday Cikwan :)

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...