Awwww ! sweet nyer ♥

Assalamualaikum ,
hey hey hey , dengan keadaan mengantok aku mengadap facebook setelah bangun daripada tidur , tetapi lepas tu mata aku terlopong melihat gambar kawan aku dengan ** dia. waahhh, sweet gila bhai !

Baru aku teringatkan sesuatu yang dia suruh aku buat hari tuhh , rupa-rupanya ini kerja dia orang. hehehe . Sumpah ! Credit aku bagi dekat dia, dah macam kad kawin pun ada. HAHA. macam-macamlah perangai budak-budak couple nikan? haha. 

Sayangnya zaman aku dah berlalu. [Stop! don't sad-sad okeyh]
Argghh ! tidak apa , aku hanya tunggu zaman tu kembali semula je, agaknyalah kot kan. 
[Maniskan Senyuman]

Semoga Korang Bahagia Ok :)

♥ Story Morry

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...